• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philipsin 8000 -sarjan johdottomassa imurissa näkyy virhekoodi

    Julkaistu 6. maaliskuuta 2024
    Katso alla olevista osioista, mitä Philips 8000 -sarjan johdottoman imurin virhekoodit tarkoittavat.
     
    8000-sarjan mallit
    E1-virhe 
    E1-virhe tarkoittaa, että laitteessa on vika. Irrota akku (katso kuva), odota 10 sekuntia ja aseta akku takaisin paikalleen. Jos ongelma ei ratkea, toimita laite Philipsin valtuuttamaan huoltoliikkeeseen tai ota meihin yhteyttä osoitteessa www.philips.com/support.
     
    E2-virhe 
    E2-virhe tarkoittaa, että laitetta käytetään toimintalämpötilaa alhaisemmassa lämpötilassa. Vie laite lämpimämpään huoneeseen. Älä säilytä, lataa tai käytä laitetta alle 5 °C:n tai yli 40 °C:n lämpötiloissa.  
     
    E3-virhe 
    E3-virhe tarkoittaa, että laitetta käytetään toimintalämpötilaa korkeammassa lämpötilassa. Vie laite viileämpään huoneeseen. Älä säilytä, lataa tai käytä laitetta alle 5 °C:n tai yli 40 °C:n lämpötiloissa.  
     
    E5-virhe 
    E5-virhe tarkoittaa, että akku on vaurioitunut. Toimita laite Philipsin valtuuttamaan huoltoliikkeeseen tai ota meihin yhteyttä osoitteessa http://www.philips.com/support.
     
    E9-virhe 
    E9-virhe tarkoittaa, että suutinta käytetään toimintalämpötilaa korkeammassa lämpötilassa. Katkaise laitteesta virta ja odota 15 minuuttia. Tarkista sitten, että suuttimen yläkotelo on vielä lämmin. Jos suutin on vielä lämmin, odota, että se jäähtyy. Kun suutin on jäähtynyt, yritä käynnistää laite uudelleen.  
     
    i4-virhe 
    i4-virhe tarkoittaa, että suutin on tukossa. Varmista, että laitteesta on katkaistu virta. Puhdista suutin käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti. Tarkista sitten putki irrottamalla se päälaitteesta. Poista esine suuttimesta tai putkesta ja käynnistä laite uudelleen.
     
    i5-virhe 
    i5-virhe tarkoittaa, että ilmakanavaan on juuttunut vieras esine. Varmista, että laitteesta on katkaistu virta. Puhdista suutin käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti ja tarkista putki irrottamalla se päälaitteesta. Poista esine suuttimesta tai putkesta ja käynnistä laite uudelleen.

    i6-virhe 
    i6-virhe tarkoittaa, että verkkolaitetta ei ole irrotettu. Irrota verkkolaite ennen laitteen käyttöä. 

    i7-virhe 
    i7-virhe tarkoittaa, että käytössä on väärä verkkolaite. Käytä laitteen lataamiseen vain alkuperäistä sovitinta.

    i8-virhe 
    Jos laitteeseen tulee näkyviin i8-virhekoodi, se tarkoittaa, että suodatin on saastunut. Yritä ratkaista ongelma puhdistamalla suodatin käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti (kuvat 9–16) tai seuraavan videon avulla
    Jos saat i8-virheilmoituksen vielä suodattimen puhdistamisen jälkeenkin, suosittelemme vaihtamaan suodattimen. Suodatin kannattaa vaihtaa kuuden kuukauden välein optimaalisen tehon säilyttämiseksi.
    Jos saat i8-virhekoodin vielä suodattimen puhdistamisen jälkeenkin, voit kokeilla seuraavia ratkaisuja: 
    • Puhdista suodatinkotelo huolellisesti. Napauta koteloa napakasti roskakorin päällä, kunnes siitä ei enää tule pölyä.
    • Jos sinulla on puhdas vaihtosuodatin, voit vaihtaa sen vanhan suodattimen tilalle ja imuroida sitten pölyt vanhasta vaahtomuovisuodattimesta ja suodatinkotelosta rikkaimurilla.
    • Jos sinulla on toinen pölynimuri tai rikkaimuri, voit puhdistaa sekä vaahtomuovisuodattimen että suodatinkotelon helposti.  
    Jos edellä mainituista ohjeista ei ole apua ja saat edelleen i8-virhekoodin, suodatin on todennäköisesti vaihdettava. Voit ostaa uusia suodattimia (XV1681/01) Philipsin verkkokaupasta osoitteessa www.philips.com/support tai Philips-jälleenmyyjältä. 
    Huomautus: Kuuden kuukauden vaihtosuositus on summittainen, sillä suodattimen saastuminen riippuu pitkälti sen käyttöasteesta.

     
    i10-virhe 
    i10-virhe tarkoittaa, että akkua ei ole asetettu paikalleen oikein. Irrota akku (katso kuva) ja aseta se takaisin paikalleen. Jos ongelma ei ratkea, toimita laite Philipsin valtuuttamaan huoltoliikkeeseen tai ota meihin yhteyttä osoitteessa http://www.philips.com/support. 
     
    Virhekoodit
    Play Pause
    E1-virhe (tai 13) 
    E1-virhe (voi näyttää 13:lta, jos näyttö on ylösalaisin) ilmaisee, että Philipsin johdotonta SpeedPro Max -imuria on käytetty, säilytetty tai ladattu alle 5 °C:n tai yli 40 °C:n lämpötilassa. Irrota imuri laturista ja vie se huoneeseen, jonka lämpötila on 5–40 °C. Odota muutama minuutti, kunnes laitteen lämpötila on mukautunut huoneen lämpötilaan, ja yritä käyttää laitetta uudelleen. Jos virhekoodi ei poistu, voit pyytää meiltä apua osoitteessa http://www.philips.com/support. 

    E4-virhe (tai h3) 
    E4-virhe (voi näyttää h3:lta, jos näyttö on ylösalaisin) tarkoittaa, että Philipsin johdottoman SpeedPro Max -imurin pyörivä harja on jumissa. 
    Ratkaise ongelma sammuttamalla johdoton imuri, tarkistamalla pyörivä harja ja poistamalla mahdolliset esteet, kuten hiukset, nukka, lika tai pöly. Voit tehdä sen seuraavasti:  
    • Irrota harja painamalla helppokäyttöistä painiketta ja irrota sivusuojus (kuvat 1–3). 
    • Vedä mahdolliset harjassa ja suojuksen alla olevat hiukset irti käsin tai käytä saksia (kuva 4).  
    • Aseta sivusuojus takaisin paikalleen painamalla sitä, kunnes kuulet napsahduksen, ja napsauta harja takaisin paikalleen (kuvat 5–7). Pölynimuri on nyt käyttövalmis. 
       
    Jos virhe ei poistu pyörivän harjan puhdistamisen jälkeen, ota meihin yhteyttä osoitteessa http://www.philips.com/support.  
     
    E6-virhe (tai 93)                                                                                                                            
    E6-virhe (tai 93, jos katsot sitä ylösalaisin) tarkoittaa, että Philipsin johdottoman SpeedPro Max -imurin verkkolaite ei välitä virtaa
    Ratkaise ongelma varmistamalla, että johdottoman imurin verkkolaite on kunnolla pistorasiassa ja että latauskiekko (magneetti) on kiinnitetty oikein. Jos laite ei toimi, verkkolaite tai akku voi olla viallinen. Ota meihin yhteyttä ja kysy lisätietoja osoitteessa http://www.philips.com/support. 
     
     
    E7-virhe (tai L3)                                                                                                            
    E7-virhe (saattaa näyttää L3:lta, jos katsot sitä ylösalaisin) ilmaisee, että käytössä on väärä verkkolaite tai verkkolaite voi olla viallinen. Käytä vain johdottoman pölynimurin pakkauksen mukana tullutta verkkolaitetta. Jos oikea verkkolaite ei toimi, ota meihin yhteyttä osoitteessa http://www.philips.com/support.
     
     
    SE-virhe (tai 35, 5E)                                                                                                      
    SE-virhe (voi näyttää 5E:ltä tai 35:ltä, jos katsot sitä ylösalaisin) tarkoittaa huollontarvetta (Service), ja se voi johtua useista syistä.  Jos näet tämän virheen, vie laite Philipsin valtuuttamaan huoltoliikkeeseen tai ota meihin yhteyttä osoitteessa http://www.philips.com/support 
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.