E1-virhe tarkoittaa, että laitteessa on vika. Irrota akku (katso kuva), odota 10 sekuntia ja aseta akku takaisin paikalleen. Jos ongelma ei ratkea, toimita laite Philipsin valtuuttamaan huoltoliikkeeseen tai ota meihin yhteyttä osoitteessa www.philips.com/support.
E2-virhe
E2-virhe tarkoittaa, että laitetta käytetään toimintalämpötilaa alhaisemmassa lämpötilassa. Vie laite lämpimämpään huoneeseen. Älä säilytä, lataa tai käytä laitetta alle 5 °C:n tai yli 40 °C:n lämpötiloissa.
E3-virhe
E3-virhe tarkoittaa, että laitetta käytetään toimintalämpötilaa korkeammassa lämpötilassa. Vie laite viileämpään huoneeseen. Älä säilytä, lataa tai käytä laitetta alle 5 °C:n tai yli 40 °C:n lämpötiloissa.
E5-virhe
E5-virhe tarkoittaa, että akku on vaurioitunut. Toimita laite Philipsin valtuuttamaan huoltoliikkeeseen tai ota meihin yhteyttä osoitteessa http://www.philips.com/support.
E9-virhe
E9-virhe tarkoittaa, että suutinta käytetään toimintalämpötilaa korkeammassa lämpötilassa. Katkaise laitteesta virta ja odota 15 minuuttia. Tarkista sitten, että suuttimen yläkotelo on vielä lämmin. Jos suutin on vielä lämmin, odota, että se jäähtyy. Kun suutin on jäähtynyt, yritä käynnistää laite uudelleen.
i4-virhe
i4-virhe tarkoittaa, että suutin on tukossa. Varmista, että laitteesta on katkaistu virta. Puhdista suutin käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti. Tarkista sitten putki irrottamalla se päälaitteesta. Poista esine suuttimesta tai putkesta ja käynnistä laite uudelleen.
i5-virhe
i5-virhe tarkoittaa, että ilmakanavaan on juuttunut vieras esine. Varmista, että laitteesta on katkaistu virta. Puhdista suutin käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti ja tarkista putki irrottamalla se päälaitteesta. Poista esine suuttimesta tai putkesta ja käynnistä laite uudelleen.
i6-virhe
i6-virhe tarkoittaa, että verkkolaitetta ei ole irrotettu. Irrota verkkolaite ennen laitteen käyttöä.
i7-virhe
i7-virhe tarkoittaa, että käytössä on väärä verkkolaite. Käytä laitteen lataamiseen vain alkuperäistä sovitinta.
i8-virhe
Jos laitteeseen tulee näkyviin i8-virhekoodi, se tarkoittaa, että suodatin on saastunut. Yritä ratkaista ongelma puhdistamalla suodatin käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti (kuvat 9–16) tai seuraavan videon avulla
Jos saat i8-virheilmoituksen vielä suodattimen puhdistamisen jälkeenkin, suosittelemme vaihtamaan suodattimen. Suodatin kannattaa vaihtaa kuuden kuukauden välein optimaalisen tehon säilyttämiseksi.
Jos saat i8-virhekoodin vielä suodattimen puhdistamisen jälkeenkin, voit kokeilla seuraavia ratkaisuja:
- Puhdista suodatinkotelo huolellisesti. Napauta koteloa napakasti roskakorin päällä, kunnes siitä ei enää tule pölyä.
- Jos sinulla on puhdas vaihtosuodatin, voit vaihtaa sen vanhan suodattimen tilalle ja imuroida sitten pölyt vanhasta vaahtomuovisuodattimesta ja suodatinkotelosta rikkaimurilla.
- Jos sinulla on toinen pölynimuri tai rikkaimuri, voit puhdistaa sekä vaahtomuovisuodattimen että suodatinkotelon helposti.
Huomautus: Kuuden kuukauden vaihtosuositus on summittainen, sillä suodattimen saastuminen riippuu pitkälti sen käyttöasteesta.
i10-virhe
i10-virhe tarkoittaa, että akkua ei ole asetettu paikalleen oikein. Irrota akku (katso kuva) ja aseta se takaisin paikalleen. Jos ongelma ei ratkea, toimita laite Philipsin valtuuttamaan huoltoliikkeeseen tai ota meihin yhteyttä osoitteessa http://www.philips.com/support.