• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Uusi Philips-partatrimmeri tai -parranajokone ei käynnisty

    Julkaistu 27. syyskuuta 2023
    Jos olet hiljattain ostanut Philips-trimmerin tai -parranajokoneen eikä se käynnisty, kun poistat sen pakkauksesta, katso alla olevat tiedot.
    Ennen kuin Philips-trimmeri tai -parranajokone toimitetaan tehtaalta, se siirretään käyttöä edeltävään lepotilaan. Tämä tila estää laitetta käynnistymästä vahingossa pakkaamisen tai kuljetuksen aikana.
    Voit "herättää" laitteen kytkemällä sen pistorasiaan ja antamalla sen latautua vähintään 5 minuutin ajan. Tämä poistaa trimmerin tai parranajokoneen lepotilasta, ja voit alkaa käyttää sitä tavalliseen tapaan. 

    Suosittelemme, että annat laitteen latautua täyteen (katso tarkemmat aikatiedot käyttöoppaasta), mutta laitteen lataaminen vähintään 5 minuutin ajan riittää yleensä sen herättämiseen lepotilasta.
    Jos olet jo käyttänyt Philips-parranajokonetta tai -trimmeriä, mutta se ei enää käynnisty, lisäpuhdistus voi ratkaista ongelman.

    Tarkista, onko ajopään tai leikkuuhampaiden/karvasäiliön sisäosissa karvoja tai roskia. Kertymät voivat estää laitteen liikkuvien osien toiminnan ja estää sen käynnistymisen, joten puhdista se huolellisesti. Tarkempia puhdistusohjeita on laitteen mukana toimitetussa käyttöoppaassa.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.