0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips 1000 Series -kaksoiskori-Airfryerissa näkyy virhekoodi ja laite ei käynnisty

    Julkaistu 29. tammikuuta 2025

    Jos Philips 1000 Series -kaksoiskori-Airfryer ei käynnisty ja siinä näkyy virhekoodi, voit etsiä mahdollisia syitä ja ratkaisuja alta.

    Airfryeria on ehkä säilytetty kylmässä paikassa.
    Irrota pistoke pistorasiasta ja vie laite lämpimään huoneeseen yhden tunnin ajaksi ennen sen kytkemistä uudelleen pistorasiaan.

    1. Jos laitetta on säilytetty matalassa lämpötilassa, anna sen mukautua huoneen lämpötilaan vähintään yhden tunnin ajan ennen kytkemistä pistorasiaan.
    2. Jos virhekoodi pysyy näytöllä sittenkin, kun laite on kytketty uudelleen pistorasiaan, ota meihin yhteyttä.

    Jakajaa ei ole asetettu. Aseta jakaja. Aseta sitten lokero takaisin laitteeseen.

    Irrota laitteen pistoke pistorasiasta ja kytke se sitten uudelleen. Jos tämä ei auta, soita Philipsin puhelinneuvontaan tai ota yhteyttä oman maasi kuluttajapalvelukeskukseen.

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.