1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    • Philips verkkokaupan edut

    • 30 päivän palautusoikeus

    • 2 vuoden takuu

    Products

    Philips tuotetakuu

    Valitse alla olevista vaihtoehdoista kategoria, jonka takuukäytännön ja ehdot haluat nähdä. 

    Takuukäytäntö: Kauneus- ja terveystuotteet, äitiys- ja lastenhoitotuotteet sekä kodinhoitotuotteet

    Kaikki Philips Consumer Lifestyle -tuotteet on suunniteltu ja valmistettu korkeiden vaatimusten mukaisesti. Ne ovat korkealuokkaisia, helppokäyttöisiä ja helppo asentaa. Jos kuitenkin kohtaat ongelmia asentaessasi tai käyttäessäsi tuotetta, suosittelemme ensin tutustumaan käyttöohjeisiin tai tämän verkkosivuston Tuki-osion tietoihin.

    Jos tuote on viallinen, Philips korjaa tai vaihtaa tuotteen takuuehtojen mukaisesti.

    Tuotteen korjauspalvelut takuuaikana sekä takuuajan jälkeen ovat saatavilla jokaisessa maassa, jossa Philips myy tuotetta. Maissa joissa Philips ei myy tuotetta, korjauspalvelu suoritetaan Philipsin kansainvälisessä järjestössä. Jos varaosia ei ole heti saatavilla, korjaus voi viivästyä. Ota yhteyttä jälleenmyyjääsi tai valtuutettuun Philipsin huoltoliikeeseen jos et saa palvelua.
     

    Tämä Philipsin kansainvälinen takuu ei vaikuta paikallisten lakien mukaisiin kuluttajan perusoikeuksiin eikä ostotapahtuman myötä syntyneisiin oikeuksiin myyjää kohtaan.

    Takuuaika

     

    Yllämainittujen tuoteryhmien takuuaika on 2 vuotta alkaen ostopäivästä, ellei käyttöohjeessa muuta mainita.

    Mikä sisältyy takuuseen?

    Philips myöntää takuun:

    • henkilölle, jolla on jälleenmyyjän nimi sekä tuotteen mallinumero sekä alkuperäinen lasku tai kassakuitti, josta ilmenee ostopäivämäärä,

    • tuotteille, jotka ovat ostettu Philipsin valtuuttamalta jälleenmyyjältä.

    Takuu on voimassa siitä päivästä alkaen, kun tuote ostetaan valtuutetulta jälleenmyyjältä, ja päättyy alla olevassa taulukossa ilmoitetun takuuajan jälkeen. Jos tuotteessa havaitaan viallisista materiaaleista ja/tai huonosta työn laadusta aiheutunut vika takuuaikana, Philips korjaa tai vaihtaa tuotteen ilman lisämaksuja. Jos tuote vaihdetaan, takuun alkamispäivämäärä on alkuperäisen tuotteen ostopäivämäärä. Philipsin takuun voimassaolo edellyttää, että tuotetta on käytetty käyttöohjeen mukaisesti vain alkuperäiseen tarkoitukseen.
    Mikä ei sisälly takuuseen?

    Takuu ei korvaa laitteen vioittumisen seurauksena syntyneitä menetyksiä, mukaan lukien mutta ei rajoittuen tietojen menetys tai kaupallisten mahdollisuuksien menetys. Philipsin takuu ei ole voimassa, jos

    • ostoon liittyviä asiapapereita on muutettu jollain tavalla tai niitä ei voi lukea, tai - tuotteen malli- ja/tai sarjanumero (jos tuotteessa on sellainen) on muutettu, poistettu tai tehty vaikeasti luettavaksi

    • tuotteen viallisuuden syynä on sellaisten osien kuluminen, joita pidetään kuluvina osina, tai lasiosien vahingoittuminen

    • vika on aiheutunut tuotteen kaltoinkohtelusta tai väärinkäytöstä tai ympäristön olosuhteista, jotka eivät ole tuotteen käyttösuositusten mukaisia (kuten kalkkiutuneet osat) tai jos tuotetta on korjannut tai muuttanut joku muu kuin valtuutettu huoltoliike

    • tuotteen käyttäjä ei ole seurannut ohjekirjan ohjeita tai ei ole ottanut ehkäiseviä toimenpiteitä tai on käyttänyt tuotetta olosuhteissa joita vastaan varoitetaan

    • tuotetta on käytetty kaupallisiin tarkoituksiin

    • vika on aiheutunut tuotteeseen liitetyistä oheislaitteista, lisävarusteista tai tarvikkeista, jotka eivät ole Philipsin suosittelemia

    • vian on aiheuttanut onnettomuus, mukaan lukien mutta ei rajoittuen salamanisku, epänormaali jännite, vesivahinko, tulipalo, luonnonkatastrofi tai kuljetusonnettomuus vian on aiheuttanut eläin

    • tuote ei toimi oikein, koska sitä ei ole alun perin suunniteltu, valmistettu, hyväksytty ja/tai sille ei ole myönnetty lupaa maahan, jossa sitä on käytetty, mikä on mahdollista, jos tuote on ostettu toisesta maasta.

    Viallinen tuote

    Lue aina käyttöohje huolellisesti tai tutustu tämän sivuston Tuki-osioon ennen kuin otat yhteyttä Philipsiin tai jälleenmyyjään. Ota yhteyttä Philipsin tukipalveluun tai jälleenmyyjään, jos tuotteessasi on vikaa. Philipsin yhteystiedot ovat tässä sivustossa.

     

    Jotta Philips tai jälleenmyyjä voivat auttaa sinua, etsi valmiiksi:

    • alkuperäinen lasku tai kassakuitti, josta ilmenee ostopäivämäärä, jälleenmyyjän nimi sekä tuotteen mallinumero

    • tuotteen sarjanumero, jos sellainen on (kaikissa Philipsin tuotteissa ei ole sarjanumeroa).

    • mallinumero (kutsutaan joskus myös mallitunnukseksi) ja sarjanumero ovat paristolokerossa tai tuotteen takana tai pohjassa.

    Takuukäytäntö: Philipsin televisiot, näytöt, puhelimet, projektorit ja ajoneuvotarvikkeet sekä ääni-, video-, faksi- ja sanelulaitteet ja polttimot

    Philipsin tuotteet suunnitellaan ja valmistetaan vastaamaan korkeimpia laatuvaatimuksia. Laadun lisäksi tuotekehittelyllä tähdätään asentamisen ja käytön helppouteen. Jos sinulla on vaikeuksia tuotteen käyttämisessä, suosittelemme tutustumaan ensin käyttöoppaaseen ja tämän sivuston tukiosioon. Tuotteesta riippuen tukisivuilla on saatavana ladattava käyttöopas, usein kysyttyjä kysymyksiä, ohjevideoita tai tukifoorumi.

     

    Jos tuote on viallinen ja ilmoitat viasta takuuajan kuluessa, Philips huoltaa tuotteen ilmaiseksi. Ehtona on, että tuotetta on käytetty käyttöoppaassa kuvatulla tavalla (eli muun muassa tarkoitetussa käyttöympäristössä). Joissakin tuoteluokissa takuusta vastaa Philipsin kumppaniyritys. Tarkempia tietoja on tuotteen mukana toimitetussa asiakirjassa.

     

    Jos toimitat ulkomailta ostetun tuotteen huoltoon Tanskassa tai Suomessa, Philips pyrkii huoltamaan tuotteen ostomaan takuuehtojen mukaisesti.

     

    Tämä asiakirja koskee kuluttajatuotteita. Ammattilaistuotteisiin sovelletaan osto- tai hankintasopimuksen takuuehtoja.

    Takuuehdot

    Takuuaika alkaa ostotodistukseen merkittynä ostopäivänä ja päättyy alla olevassa Takuuaika-osiossa määritellyn ajan kuluttua. Jos tarvitset huoltoa, mutta olet hävittänyt ostotodistuksesi tai Philips ei tunne myyjää (tuote on ostettu esimerkiksi verkkohuutokaupasta), takuuajan katsotaan alkaneen kolmen kuukauden kuluttua tuotteeseen merkitystä tai sarjanumerosta pääteltävissä olevasta valmistuspäivästä. Jos tarvitset huoltopalveluja tuotteelle, johon ei ole merkitty sarjanumeroa tai valmistuspäivää, sinun on esitettävä kelvollinen ostotodistus.

     

    Jos tuotteen korjaaminen ei ole mahdollista tai kaupallisesti järkevää, Philips voi vaihtaa tuotteen vastaavaan uuteen tai kunnostettuun tuotteeseen. Tuotteen korjauksen, laiteohjelman päivityksen tai vaihdon jälkeen takuuaika lasketaan edelleen alkuperäisestä ostopäivästä lähtien.

    Mitä takuu ei kata?

    Takuu ei kata johdannaisia vahinkoja (sisältäen, mutta ei niihin rajoittuen, tietojen katoamista tai tulojen menetystä) eikä sisällä korvausta käyttäjän suorittamista toimista, kuten säännöllisesti huollosta, laiteohjelman päivittämisestä tai tietojen palauttamisesta.

     

    Takuu raukeaa seuraavissa tilanteissa / ei kata seuraavia tapauksia:

    • Ostotodistusta on muunneltu tai se on lukukelvoton.

    • Tuotteeseen merkitty mallinumero, sarjanumero tai tuotantopäivämäärä on muutettu tai tehty lukukelvottomaksi.

    • Tuotetta on korjannut tai muokannut muu kuin valtuutettu huoltoyritys tai -henkilöstö.

    • Vika on seurausta tuotteen käyttämisestä tavalla, joka ei vastaa alkuperäistä tarkoitusta, kuten jatkuvasta käytöstä kaupallisiin tarkoituksiin.

    • Vika on seurausta tuotteen väärinkäytöstä tai ympäristön olosuhteista, jotka eivät vastaa käyttöoppaassa määriteltyjä käyttöolosuhteita.

    • Vika on seurausta muiden kuin suositeltujen lisälaitteiden tai varusteiden kytkemisestä.

    • Tuote on vahingoittunut. Vaurion on voinut aiheuttaa esimerkiksi lemmikkieläin, ukonilma, jännitepiikki, tuli, luonnonilmiö tai vesi (paitsi jos käyttöohjeessa nimenomaisesti mainitaan, että tuotteen voi huuhdella) tai jokin muu tekijä.

    • Tuotteen normaalia kulumista tai tarvikkeiden, kuten pölypussien tai suodatinkasettien vaihtoa.

    • Tuote ei toimi oikein, koska sitä ei ollut alun perin suunniteltu, valmistettu tai hyväksytty käytettäväksi maassa, jossa käyttäjä yrittää tuotetta käyttää. Näin voi käydä, jos käyttäjä tuo tuotteen toisesta maasta.

    • Tuote ei toimi oikein johtuen palveluntarjoajaan liittyvistä käyttö- tai yhteysongelmista, kuten verkkokatkoksista (esimerkiksi kaapelitelevisio-, satelliitti- tai internet-yhteydessä), vioista palvelun tilaajan linjassa, paikallisesta verkkoviasta (johdoissa, tiedostopalvelimessa tai käyttäjän linjassa) tai vioista tiedonsiirtoverkossa (häiriöistä, häirinnästä, vioista tai verkon huonosta laadusta).

    • Tuotteessa tai sen kanssa on käytetty kolmannen osapuolen sovelluksia.

    Tarvitsetko neuvoja?

    Ylimääräisen vaivan välttämiseksi suosittelemme lukemaan huolella käyttöoppaan ja tutustumaan tämän sivuston tukiosioon, ennen kuin otat yhteyttä jälleenmyyjään tai Philipsiin. Jos tarvitset huoltopalveluja takuuaikana, ota yhteyttä asiakaspalveluun tässä sivustossa annettuja kanavia pitkin. Jos tuotteesi takuuaika on umpeutunut, joissakin maissa voit ottaa suoraan yhteyttä valtuutettuun huoltoon. Jos tällainen palvelu on saatavana, huoltokeskusten osoitteet on ilmoitettu tässä sivustossa.

     

    Kun otat yhteyttä Philipsiin tai jälleenmyyjään, varaudu toimittamaan seuraavat tiedot:

     

    • tuotteen tyyppi- tai mallinumero (eli tuotteen mallitunnus)

    • ostotodistus (esimerkiksi alkuperäinen lasku tai käteiskuitti), josta käy ilmi ostopäivämäärä, myyjäliikkeen nimi ja tuotteen mallinumero

    • tuotteeseen merkitty sarjanumero tai tuotantopäivämäärä.

     

    Mallinumero, sarjanumero tai tuotantopäivämäärä (jos saatavilla) on merkitty akkukoteloon tai tuotteen taakse tai pohjaan.

    Takuuaika

    Takuuaika Tanskassa ja Suomessa tämän asiakirjan otsikossa mainituille tuoteluokille on 24 kuukautta seuraavilla poikkeuksilla:

    Poikkeus
    Takuuaika 
    LCD-näytöt, B-, BDM-, M-, S-, X- ja P-sarja
    36 kuukautta
    Auton polttimot (ovat kulutustuotteita, joten lainmukainen takuuaika ei koske niitä)
    Tarjoamme kuitenkin seuraavanlaisen takuun:
    • Xenon-polttimot 
    Takuu on 2 vuotta tai 60 000 km sen mukaan, kumpi tulee täyteen aiemmin.
    • Tavalliset halogeeni-, Hiper- ja merkinantovalojen polttimot
    Takuu on 1 vuosi tai 30 000 km sen mukaan, kumpi tulee täyteen aiemmin.
    • Tehokkaat halogeenipolttimot (X-treme Vision, X-treme Vision Plus, Racing Vision, White Vision, Color Vision, Vision Plus)
    Takuu on 3 kuukautta tai 10 000 km sen mukaan, kumpi tulee täyteen aiemmin.