1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Maksaminen

    Saamme tällä hetkellä paljon puheluita. Joudut ehkä odottamaan linjalla tavallista kauemmin. Harkitse soittamista myöhemmin. Pahoittelemme häiriötä.

    Klikkaa tästä tärkeään turvallisuusilmoitukseen koskien tiettyjä Philips Respironics CPAP-, BiPAP- ja ventilaatiolaitteita.

    Maksuvaihtoehdot

    Kuinka voin maksaa?
    Philipsin verkkokauppa hyväksyy seuraavat maksutavat: Debit- ja Credit-kortit (Visa ja MasterCard), PayPal:in sekä Klarna-laskun. Mihinkään maksutapaan ei sisälly lisäveloituksia.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Alennuskoodit

    Kuinka voin käyttää alennuskoodini?
    Voit käyttää alennuskoodin syöttämällä sen kohtaan "Anna alennuskoodi" ja painalla sen jälkeen viereistä "Käytä" painiketta. Voit käyttää ainoastaan yhden alennuskoodin tilausta tehdessäsi. Jotkin alennuskoodit eivät välttämättä koske kaikkia tuotekategorioita tai jo alennettuja tuotteita.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Mitä teen jos saan virheilmoituksen alennuskoodia käyttäessäni?
    Varmista, että käytät etusetelikoodia etusetelin käyttöehtojen mukaisesti. Kampanjakoodin mahdolliset isot ja pienet kirjaimet sekä viivat (-) tai muut erikoismerkit on huomioitava, ja ne ovat osa kampanjakoodia.
    voucher
    Jos olet kokeillut kaikkea, mutta kampanjakoodisi ei toimi, ota meihin yhteyttä. Autamme sinua mielellämme.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Maksa myöhemmin

    Kuinka Klarna-lasku toimii?
    Voit tilata ostoksesi Klarna-laskulla ja maksaa 14 päivän kuluessa tilauksen lähettämisestä. Kun olet tehnyt tilauksesi, tulet saamaan sähköpostiisi ohjeet maksamiseen 2 päivän kuluessa. Maksuaika on 14 päivää. Valittuun maksutapaan ei sisälly lisäkuluja, mikäli maksu suoritetaan 14 päivän kuluessa.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Maksuvirheet

    Maksuni ei onnistunut
    Välttääksesi maksun epäonnistumisen, suosittelemme käyttämään tilausosoitteena samaa osoitetta, jonka olette ilmoittaneet omalle pankillenne. Tarkistathan myös, että maksukorttisi ei ole vanhentunut ja että kortilla on tarpeeksi katetta ostoksen tekemiseen. Selaushistorian ja evästeiden poistamisesta saattaa olla apua ennen uuden tilauksen tekemistä. Voitte yrittää tehdä tilauksen myös valitsemalla toisen maksutavan. Mikäli häiriö jatkuu, olethan yhteydessä pankkiisi tai kortin myöntäjään.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Laskut

    Kuinka voin ladata tilausvahvistukseni?

    Saat laskun sähköpostitse 1–2 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Huomaa, että saatat saada erilliset laskut, jos tilauksessasi on useita tuotteita eri myyjiltä.
    Kahvi-, ilmanpuhdistus-, keittiökone-, vaatteiden hoito- ja lattianhoitotuotteet: ellet ole saanut laskuasi sähköpostitse 1–2 arkipäivän kuluessa tilauksesta, ota meihin yhteyttä.

     

    Kauneus- ja terveys-, äitiys- ja lastenhoito- ja suunhoitotuotteet: heti kun lasku on saatavilla, voit ladata sen Philips Shop -tilisi kautta. Kirjautuminen Napsauta Näytä tilaushistoria. Valitse tilauksen numero ja lataa lasku napsauttamalla sitä.


    Haluatko nähdä laskusi ilman verkkokauppatiliä? Syötä sähköpostiosoitteesi ja tilauksen numero tähän. Napsauta sitten oikealla olevaa painiketta ja lataa lasku.

    Invoices

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.