1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Support

    Maksaminen

    Huomautus
    Teknisen ongelman vuoksi saatat saada vahvistussähköpostiviestin viiveellä. Jos et saa sitä 48 tunnin kuluessa, ota meihin yhteyttä.
    Huomautus
    Teknisen ongelman vuoksi et välttämättä saa toimitusvahvistusta. Pyrimme korjaamaan tilanteen mahdollisimman pian. Tilauksesi käsitellään kuitenkin oikein, ja se saapuu odotetun toimitusajan puitteissa.
    Huomautus
    Toimitusajat ovat tällä hetkellä tavallista pidempiä suuren tilausmäärän vuoksi. Pyrimme toimittamaan tilauksesi mahdollisimman pian. Saat sähköpostiviestin, kun tilauksesi on toimitettu.
    Huomautus
    Saamme tällä hetkellä paljon puheluita. Joudut ehkä odottamaan linjalla tavallista kauemmin. Harkitse soittamista myöhemmin. Pahoittelemme häiriötä.
    Huomautus
    Hyvityksen käsittelyaika on tällä hetkellä tavallista pitempi kiireisen ajankohdan vuoksi. Pyrimme käsittelemään pyynnöt mahdollisimman pian. Saat vahvistussähköpostiviestin, kun pyyntösi on käsitelty.
    Huomautus
    Ajoitettujen huoltotoimien vuoksi et ehkä voi tilapäisesti ostaa tuotteita sivustostamme. Pahoittelemme häiriötä ja pyrimme korjaamaan tilanteen mahdollisimman pian. Sillä välin voit edelleen ostaa tuotteitamme muilta jälleenmyyjiltä.
    Huomautus
    Ajoitettujen huoltotoimien vuoksi saatat tilapäisesti saada tilauksen vahvistussähköpostiviestin viiveellä. Tämä ei vaikuta tilauksesi käsittelyyn ja toimitukseen. Jos et saanut tilausvahvistusta 48 tunnin kuluessa, ota meihin yhteyttä.
    Huomautus
    Huoltotoimien vuoksi ostoskoriin ei voi tilapäisesti lisätä tuotetta. Tilanne ratkaistaan mahdollisimman pian. Toivottavasti vierailet uudelleen.
    Huomautus
    Teknisen ongelman vuoksi et voi ehkä tilapäisesti maksaa tuotteitamme sivustossamme maksutavalla [PAYMENT_METHOD]. Pahoittelemme häiriötä ja pyrimme korjaamaan tilanteen mahdollisimman pian. Sillä välin voit käyttää muita maksutapoja tai ostaa tuotteitamme muilta jälleenmyyjiltä.
    Huomautus
    Klikkaa tästä tärkeään turvallisuusilmoitukseen koskien tiettyjä Philips Respironics CPAP-, BiPAP- ja ventilaatiolaitteita.

    Maksuvaihtoehdot

    Kuinka voin maksaa?
    Philipsin verkkokauppa hyväksyy seuraavat maksutavat: Debit- ja Credit-kortit (Visa ja MasterCard), PayPal:in sekä Klarna-laskun. Mihinkään maksutapaan ei sisälly lisäveloituksia.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Alennuskoodit

    Kuinka voin käyttää alennuskoodini?
    Voit käyttää alennuskoodin syöttämällä sen kohtaan "Anna alennuskoodi" ja painalla sen jälkeen viereistä "Käytä" painiketta. Voit käyttää ainoastaan yhden alennuskoodin tilausta tehdessäsi. Jotkin alennuskoodit eivät välttämättä koske kaikkia tuotekategorioita tai jo alennettuja tuotteita.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Mitä teen jos saan virheilmoituksen alennuskoodia käyttäessäni?
    Varmista, että käytät etusetelikoodia etusetelin käyttöehtojen mukaisesti. Kampanjakoodin mahdolliset isot ja pienet kirjaimet sekä viivat (-) tai muut erikoismerkit on huomioitava, ja ne ovat osa kampanjakoodia.
    voucher
    Jos olet kokeillut kaikkea, mutta kampanjakoodisi ei toimi, ota meihin yhteyttä. Autamme sinua mielellämme.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Maksa myöhemmin

    Kuinka Klarna-lasku toimii?
    Voit tilata ostoksesi Klarna-laskulla ja maksaa 14 päivän kuluessa tilauksen lähettämisestä. Kun olet tehnyt tilauksesi, tulet saamaan sähköpostiisi ohjeet maksamiseen 2 päivän kuluessa. Maksuaika on 14 päivää. Valittuun maksutapaan ei sisälly lisäkuluja, mikäli maksu suoritetaan 14 päivän kuluessa.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Maksuvirheet

    Maksuni ei onnistunut
    Välttääksesi maksun epäonnistumisen, suosittelemme käyttämään tilausosoitteena samaa osoitetta, jonka olette ilmoittaneet omalle pankillenne. Tarkistathan myös, että maksukorttisi ei ole vanhentunut ja että kortilla on tarpeeksi katetta ostoksen tekemiseen. Selaushistorian ja evästeiden poistamisesta saattaa olla apua ennen uuden tilauksen tekemistä. Voitte yrittää tehdä tilauksen myös valitsemalla toisen maksutavan. Mikäli häiriö jatkuu, olethan yhteydessä pankkiisi tai kortin myöntäjään.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Laskut

    Kuinka voin ladata tilausvahvistukseni?

    Saat laskun sähköpostitse 1–2 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Kun laskusi on saatavilla, voit myös ladata sen Philips-verkkokauppatilisi kautta. Kirjaudu tilillesi. Napsauta Näytä tilaushistoriasi. Valitse tilauksen numero ja lataa lasku napsauttamalla sitä.


    Haluatko nähdä laskusi ilman verkkokauppatiliä? Syötä sähköpostiosoitteesi ja tilauksen numero tähän. Napsauta sitten oikeaa alakulmaa ja lataa lasku.

    Invoices

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.