Voit palauttaa tuotteen maksutta 30 päivän kuluessa sen hankkimisesta. Seuraa palautettaviin tuotteisiin sovellettavaa prosessia
Luo palautustarra täällä.
1. Kirjoita tilauksen numero (alkaa numerolla 440) ja sähköpostiosoitteesi. Älä käytä välilyöntejä. Rekisteröidyt käyttäjät voivat sen sijaan kirjautua sisään ja etsiä palautettavat tuotteet tilaushistoriasta.
2. Laita valintamerkki palautettavien tuotteiden viereen ja paina sivun alaosassa olevaa sinistä Palauta tuotteita -painiketta. Joissakin tapauksissa voit ehkä palauttaa vain yhden tuotteen kerrallaan. Toista nämä vaiheet tarvittaessa ja luo useampia palautustarroja.
3. Valitse, haluatko vaihtaa tuotteen vai saada rahasi takaisin. Kerro palautuksen syy. Voit sitten ladata palautustarran.
4. Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen laatikkoon ja kiinnitä siihen toimitustarra, niin voit palauttaa tuotteet maksutta. Voit joko viedä laatikon valitsemaasi UPS:n noutopisteeseen tai ottaa yhteyttä UPS:ään ja sopia sen nouto.
5. Kun olemme vastaanottaneet pakettisi, sinulle lähetetään sähköpostivahvistus.
6. Saat rahasi takaisin 10 arkipäivän kuluessa. Huomaa: palautamme kyseisen tuotteen ostohinnan asiaankuuluvan osuuden sekä maksamasi toimituskulut. Varmista, että palautat kaikki alkuperäiset osat.
Saitko virheilmoituksen, kun yritit luoda palautustarraa? Ota meihin yhteyttä.
Voit palauttaa tuotteen maksutta 30 päivän kuluessa sen hankkimisesta. Jos haluat palauttaa kahvi-, ilmanpuhdistus-, keittiökone-, vaatteiden hoito- tai lattianhoitotuotteen, ota meihin yhteyttä.
Jos haluat palauttaa kauneus- ja terveys-, äitiys- ja lastenhoito- tai suunhoitotuotteen, noudata näitä ohjeita: Miten palautan kauneus- ja terveys-, äitiys- ja lastenhoito- tai suunhoitotuotteen
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.