• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Takuukäytäntö ääni- ja Näkölaitteille, Kotitaloustuotteille, Autovaloille

    TV · Näytöt · Video · Audio · Viestintä · Keittiö · Kahvi · Pölynimurit · Vaatteiden hoito · Ilmanhoito · Vedenhoito · Auton valaistus

    Philipsin tuotteet suunnitellaan ja valmistetaan vastaamaan korkeimpia laatuvaatimuksia. Laadun lisäksi tuotekehittelyllä tähdätään asentamisen ja käytön helppouteen. Jos sinulla on vaikeuksia tuotteen käyttämisessä, suosittelemme tutustumaan ensin käyttöoppaaseen ja tämän sivuston tukiosioon. Tuotteesta riippuen tukisivuilla on saatavana ladattava käyttöopas, usein kysyttyjä kysymyksiä, ohjevideoita tai tukifoorumi.
     
    Jos tuote on viallinen ja ilmoitat viasta takuuajan kuluessa, Philips huoltaa tuotteen ilmaiseksi. Ehtona on, että tuotetta on käytetty käyttöoppaassa kuvatulla tavalla (eli muun muassa tarkoitetussa käyttöympäristössä). Joissakin tuoteluokissa takuusta vastaa Philipsin kumppaniyritys. Tarkempia tietoja on tuotteen mukana toimitetussa asiakirjassa.
     
    Jos toimitat ulkomailta ostetun tuotteen huoltoon Tanskassa tai Suomessa, Philips pyrkii huoltamaan tuotteen ostomaan takuuehtojen mukaisesti.
     
    Tämä asiakirja koskee kuluttajatuotteita. Ammattilaistuotteisiin sovelletaan osto- tai hankintasopimuksen takuuehtoja.

    Takuuaika

    Takuuaika Tanskassa ja Suomessa tämän asiakirjan otsikossa mainituille tuoteluokille on 24 kuukautta seuraavilla poikkeuksilla:

    Tuoteryhmä

    Takuuaika 

    LCD-näyttöjen B-, BDM-, M-, S-, X-, P- ja V-sarjat (V-sarjan osalta koskien tuotteita, jotka on ostettu 1.12.2019 alkaen)

    36 kuukautta

    Auton polttimot (ovat kulutustuotteita, joten lainmukainen takuuaika ei koske niitä)

    Tarjoamme kuitenkin seuraavanlaisen takuun:

    • LED upgrades, Xenon-polttimot

    Takuu on 2 vuotta tai 60 000 km sen mukaan, kumpi tulee täyteen aiemmin.

    • Tavalliset halogeeni-, Hiper- ja merkinantovalojen polttimot

    Takuu on 1 vuosi tai 30 000 km sen mukaan, kumpi tulee täyteen aiemmin.

    • Tehokkaat halogeenipolttimot (X-treme Vision, X-treme Vision Plus, Racing Vision, White Vision, Color Vision, Vision Plus)

    Takuu on 3 kuukautta tai 10 000 km sen mukaan, kumpi tulee täyteen aiemmin.

    • Ajoneuvotuotteita kohtaan

    Tarjoamme ajoneuvotuotteidemme vakiotakuun lisäksi laajennetun takuun valituilletuotteille. Hyödynnä laajennettu takuu rekisteröimällä tuotteesi: Philips.com/auto-warranty

    Takuuehdot

    Takuuaika alkaa ostotodistukseen merkittynä ostopäivänä ja päättyy Takuuaika-osiossa määritellyn ajan kuluttua. Jos tarvitset huoltoa, mutta olet hävittänyt ostotodistuksesi tai Philips ei tunne myyjää (tuote on ostettu esimerkiksi verkkohuutokaupasta), takuuajan katsotaan alkaneen kolmen kuukauden kuluttua tuotteeseen merkitystä tai sarjanumerosta pääteltävissä olevasta valmistuspäivästä. Jos tarvitset huoltopalveluja tuotteelle, johon ei ole merkitty sarjanumeroa tai valmistuspäivää, sinun on esitettävä kelvollinen ostotodistus.

     

    Jos tuotteen korjaaminen ei ole mahdollista tai kaupallisesti järkevää, Philips voi vaihtaa tuotteen vastaavaan uuteen tai kunnostettuun tuotteeseen. Tuotteen korjauksen, laiteohjelman päivityksen tai vaihdon jälkeen takuuaika lasketaan edelleen alkuperäisestä ostopäivästä lähtien.

    Mitä takuu ei kata?

    Takuu ei kata johdannaisia vahinkoja (sisältäen, mutta ei niihin rajoittuen, tietojen katoamista tai tulojen menetystä) eikä sisällä korvausta käyttäjän suorittamista toimista, kuten säännöllisesti huollosta, laiteohjelman päivittämisestä tai tietojen palauttamisesta.

     

    Takuu raukeaa seuraavissa tilanteissa / ei kata seuraavia tapauksia:

    • Ostotodistusta on muunneltu tai se on lukukelvoton.

    • Tuotteeseen merkitty mallinumero, sarjanumero tai tuotantopäivämäärä on muutettu tai tehty lukukelvottomaksi.

    • Tuotetta on korjannut tai muokannut muu kuin valtuutettu huoltoyritys tai -henkilöstö.

    • Vika on seurausta tuotteen käyttämisestä tavalla, joka ei vastaa alkuperäistä tarkoitusta, kuten jatkuvasta käytöstä kaupallisiin tarkoituksiin.

    • Vika on seurausta tuotteen väärinkäytöstä tai ympäristön olosuhteista, jotka eivät vastaa käyttöoppaassa määriteltyjä käyttöolosuhteita.

    • Vika on seurausta muiden kuin suositeltujen lisälaitteiden tai varusteiden kytkemisestä.

    • Tuote on vahingoittunut. Vaurion on voinut aiheuttaa esimerkiksi lemmikkieläin, ukonilma, jännitepiikki, tuli, luonnonilmiö tai vesi (paitsi jos käyttöohjeessa nimenomaisesti mainitaan, että tuotteen voi huuhdella) tai jokin muu tekijä.

    • Tuotteen normaalia kulumista tai tarvikkeiden, kuten pölypussien tai suodatinkasettien vaihtoa.

    • Tuote ei toimi oikein, koska sitä ei ollut alun perin suunniteltu, valmistettu tai hyväksytty käytettäväksi maassa, jossa käyttäjä yrittää tuotetta käyttää. Näin voi käydä, jos käyttäjä tuo tuotteen toisesta maasta.

    • Tuote ei toimi oikein johtuen palveluntarjoajaan liittyvistä käyttö- tai yhteysongelmista, kuten verkkokatkoksista (esimerkiksi kaapelitelevisio-, satelliitti- tai internet-yhteydessä), vioista palvelun tilaajan linjassa, paikallisesta verkkoviasta (johdoissa, tiedostopalvelimessa tai käyttäjän linjassa) tai vioista tiedonsiirtoverkossa (häiriöistä, häirinnästä, vioista tai verkon huonosta laadusta).

    • Tuotteessa tai sen kanssa on käytetty kolmannen osapuolen sovelluksia.

    Tarvitsetko neuvoja?

    Ylimääräisen vaivan välttämiseksi suosittelemme lukemaan huolella käyttöoppaan ja tutustumaan tämän sivuston tukiosioon, ennen kuin otat yhteyttä jälleenmyyjään tai Philipsiin. Jos tarvitset huoltopalveluja takuuaikana, ota yhteyttä asiakaspalveluun tässä sivustossa annettuja kanavia pitkin. Jos tuotteesi takuuaika on umpeutunut, joissakin maissa voit ottaa suoraan yhteyttä valtuutettuun huoltoon. Jos tällainen palvelu on saatavana, huoltokeskusten osoitteet on ilmoitettu tässä sivustossa.

     

    Kun otat yhteyttä Philipsiin tai jälleenmyyjään, varaudu toimittamaan seuraavat tiedot:

     

    • tuotteen tyyppi- tai mallinumero (eli tuotteen mallitunnus)

    • ostotodistus (esimerkiksi alkuperäinen lasku tai käteiskuitti), josta käy ilmi ostopäivämäärä, myyjäliikkeen nimi ja tuotteen mallinumero

    • tuotteeseen merkitty sarjanumero tai tuotantopäivämäärä.

     

    Mallinumero, sarjanumero tai tuotantopäivämäärä (jos saatavilla) on merkitty akkukoteloon tai tuotteen taakse tai pohjaan.

    Etsi osat ja lisätarvikkeet

    Etsi varaosa tai lisävaruste

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.