• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philipsin takuu: Kauneus- ja terveystuotteet

    Parranajokoneet ・ Ihokarvojen poisto・ Sonicare Hammasharjat・ Valoterapia / wake-up lights

    Kaikki Philips Consumer Lifestyle -tuotteet on suunniteltu ja valmistettu korkeiden vaatimusten mukaisesti. Ne ovat korkealuokkaisia, helppokäyttöisiä ja helppo asentaa. Jos kuitenkin kohtaat ongelmia asentaessasi tai käyttäessäsi tuotetta, suosittelemme ensin tutustumaan käyttöohjeisiin tai tämän verkkosivuston Tuki-osion tietoihin.


    Jos tuote on viallinen, Philips korjaa tai vaihtaa tuotteen takuuehtojen mukaisesti.


    Tuotteen korjauspalvelut takuuaikana sekä takuuajan jälkeen ovat saatavilla jokaisessa maassa, jossa Philips myy tuotetta. Maissa joissa Philips ei myy tuotetta, korjauspalvelu suoritetaan Philipsin kansainvälisessä järjestössä. Jos varaosia ei ole heti saatavilla, korjaus voi viivästyä. Ota yhteyttä jälleenmyyjääsi tai valtuutettuun Philipsin huoltoliikeeseen jos et saa palvelua. 


    Tämä Philipsin kansainvälinen takuu ei vaikuta paikallisten lakien mukaisiin kuluttajan perusoikeuksiin eikä ostotapahtuman myötä syntyneisiin oikeuksiin myyjää kohtaan.

    Takuuaika


     Yllämainittujen tuoteryhmien takuuaika on 2 vuotta alkaen ostopäivästä, ellei käyttöohjeessa muuta mainita.

    Mikä sisältyy takuuseen?

    Philips myöntää takuun:

    • henkilölle, jolla on jälleenmyyjän nimi sekä tuotteen mallinumero sekä alkuperäinen lasku tai kassakuitti, josta ilmenee ostopäivämäärä,

    • tuotteille, jotka ovat ostettu Philipsin valtuuttamalta jälleenmyyjältä.

    Takuu on voimassa siitä päivästä alkaen, kun tuote ostetaan valtuutetulta jälleenmyyjältä, ja päättyy alla olevassa taulukossa ilmoitetun takuuajan jälkeen. Jos tuotteessa havaitaan viallisista materiaaleista ja/tai huonosta työn laadusta aiheutunut vika takuuaikana, Philips korjaa tai vaihtaa tuotteen ilman lisämaksuja. Jos tuote vaihdetaan, takuun alkamispäivämäärä on alkuperäisen tuotteen ostopäivämäärä. Philipsin takuun voimassaolo edellyttää, että tuotetta on käytetty käyttöohjeen mukaisesti vain alkuperäiseen tarkoitukseen.

    Mikä ei sisälly takuuseen?

    Takuu ei korvaa laitteen vioittumisen seurauksena syntyneitä menetyksiä, mukaan lukien mutta ei rajoittuen tietojen menetys tai kaupallisten mahdollisuuksien menetys. Philipsin takuu ei ole voimassa, jos

    • ostoon liittyviä asiapapereita on muutettu jollain tavalla tai niitä ei voi lukea, tai - tuotteen malli- ja/tai sarjanumero (jos tuotteessa on sellainen) on muutettu, poistettu tai tehty vaikeasti luettavaksi

    • tuotteen viallisuuden syynä on sellaisten osien kuluminen, joita pidetään kuluvina osina, tai lasiosien vahingoittuminen

    • vika on aiheutunut tuotteen kaltoinkohtelusta tai väärinkäytöstä tai ympäristön olosuhteista, jotka eivät ole tuotteen käyttösuositusten mukaisia (kuten kalkkiutuneet osat) tai jos tuotetta on korjannut tai muuttanut joku muu kuin valtuutettu huoltoliike

    • tuotteen käyttäjä ei ole seurannut ohjekirjan ohjeita tai ei ole ottanut ehkäiseviä toimenpiteitä tai on käyttänyt tuotetta olosuhteissa joita vastaan varoitetaan

    • tuotetta on käytetty kaupallisiin tarkoituksiin

    • vika on aiheutunut tuotteeseen liitetyistä oheislaitteista, lisävarusteista tai tarvikkeista, jotka eivät ole Philipsin suosittelemia

    • vian on aiheuttanut onnettomuus, mukaan lukien mutta ei rajoittuen salamanisku, epänormaali jännite, vesivahinko, tulipalo, luonnonkatastrofi tai kuljetusonnettomuus vian on aiheuttanut eläin

    • tuote ei toimi oikein, koska sitä ei ole alun perin suunniteltu, valmistettu, hyväksytty ja/tai sille ei ole myönnetty lupaa maahan, jossa sitä on käytetty, mikä on mahdollista, jos tuote on ostettu toisesta maasta.

    Viallinen tuote

    Lue aina käyttöohje huolellisesti tai tutustu tämän sivuston Tuki-osioon ennen kuin otat yhteyttä Philipsiin tai jälleenmyyjään. Ota yhteyttä Philipsin tukipalveluun tai jälleenmyyjään, jos tuotteessasi on vikaa. Philipsin yhteystiedot ovat tässä sivustossa.

     

    Jotta Philips tai jälleenmyyjä voivat auttaa sinua, etsi valmiiksi:

    • alkuperäinen lasku tai kassakuitti, josta ilmenee ostopäivämäärä, jälleenmyyjän nimi sekä tuotteen mallinumero

    • tuotteen sarjanumero, jos sellainen on (kaikissa Philipsin tuotteissa ei ole sarjanumeroa).

    • mallinumero (kutsutaan joskus myös mallitunnukseksi) ja sarjanumero ovat paristolokerossa tai tuotteen takana tai pohjassa.

    Etsi osat ja lisätarvikkeet

    Etsi varaosa tai lisävaruste

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.