• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    OneBlade 360 Connected -pariliitos mobiililaitteeseen ei onnistu

    Julkaistu 4. toukokuuta 2023
    Jos OneBlade 360 Connected* -laitteen pariliitos mobiililaitteeseen ei onnistu, seuraavista vianmääritysohjeista voi olla apua.

    Suosittelemme seuraavia vaiheita annetussa järjestyksessä. Tarkista vaiheiden välillä, onko ongelma ratkennut, ennen kuin siirryt seuraavaan vaiheeseen.

    *Huomaa, että nämä tiedot koskevat vain OneBlade 360 Connected -laitetta. Muiden OneBlade-mallien käyttäjät voivat lisätä laitteensa manuaalisesti Daily Care -profiileihinsa, mutta eivät voi käyttää Bluetooth-yhteyttä.
    OneBladen on oltava lähellä mobiililaitetta, jotta yhdistäminen onnistuu. Varmista, että OneBlade on enintään 3 metrin päässä mobiililaitteesta eikä niiden välillä ole seiniä tai kiinteitä esineitä.
    OneBlade-laite edellyttää, että mobiililaitteessa on vähintään Bluetooth-versio 4.1, jotta yhteyden voi muodostaa. Varmista siis, että laitteesi on ajan tasalla. Jos oikea versio on asennettu, poista Bluetooth käytöstä ja ota se uudelleen käyttöön, ennen kuin yrität pariliittää OneBladen uudelleen.
    Jos mobiililaitteesi käyttöjärjestelmä on päivitetty edellisen OneBlade-pariliitoksen jälkeen, ongelma voi johtua tästä.

    Voit ratkaista ongelman nollaamalla OneBladen ja sovelluksen välisen yhteyden seuraavasti:
    1. OneBlade-pariliitoksen purkaminen: Nollaa yhteys painamalla OneBladen virtapainiketta 10 sekunnin ajan. Valorengas alkaa vilkkua sinisenä.
    2. Mobiililaitteen pariliitoksen purkaminen: Avaa mobiililaitteen Bluetooth-asetukset ja valitse OneBlade pariliitettyjen laitteiden luettelosta. Poista OneBlade pariliitettyjen laitteiden luettelosta valitsemalla Pura pariliitos tai Unohda.
    Kun olet purkanut OneBladen pariliitoksen mobiililaitteeseen, kokeile muodostaa yhteys uudelleen.

    Huomautus: Käyttöohjeet voivat vaihdella käytettävän mobiililaitteen mukaan. Katso tarkemmat ohjeet mobiililaitteen käyttöoppaasta.
    Jos käytät OneBladea uuden tai muun kuin aiemman mobiililaitteen kanssa, pura pariliitos ja muodosta pariliitos uudelleen edellä annettujen ohjeiden mukaisesti.
     
    Jos mikään näistä ohjeista ei auta, OneBladessa saattaa olla sisäinen vaurio. Suosittelemme, että pyydät OneBladen korjausta tai vaihtoa.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.