Mitä Philips-ilmanpuhdistimen merkkivalot ja virhekoodit tarkoittavat?
Koodi F0 tai FO
Kun Philips-ilmanpuhdistimessa näkyy F0 tai FO, puhdista esisuodatin ja nollaa puhdistusaika. Seuraavasta voit katsoa ohjeet mallisi esisuodattimen puhdistusajan nollaamiseen:
AC121x, AC138x
Nollaa esisuodattimen puhdistusaika esisuodattimen puhdistuksen jälkeen painamalla lapsilukon painiketta kolmen sekunnin ajan.
AC272x, AC382x, AC492x
Nollaa esisuodattimen tai kostutuslevyn puhdistusaika esisuodattimen puhdistuksen tai kostutuslevyn kalkinpoiston jälkeen painamalla ajastin-/nollauspainiketta kolmen sekunnin ajan.
AC288x, AC2891, AC325x, AC455x, AC407x, AC565x, AC5660, AC667x, AC868x
Nollaa esisuodattimen puhdistusaika esisuodattimen puhdistuksen jälkeen painamalla nollauspainiketta kolmen sekunnin ajan.
Jos F0 (FO) näkyy edelleen puhdistuksen ja esisuodattimen ajastimen nollaamisen jälkeen, ota meihin yhteyttä osoitteessa philips.com/contact.
Muut virhekoodit ja merkkivalot
Philipsin ilmanpuhdistinmallista riippuen näet yhden tai useamman seuraavista virhekoodeista tai merkkivaloista:
-
Koodi A: Automaattitila.
-
Koodi C: Kaasutila (vain AC3254 ja AC3256).
-
Koodi L: Lapsilukko on käytössä.
-
Koodi UL: Lapsilukko ei ole käytössä.
-
Koodi AO tai A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9: Vaihda NanoProtect HEPA -suodatin ja nollaa suodattimen käyttöaika mallikohtaisen käyttöoppaan mukaisesti.
-
Koodi CO tai C0, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9: Vaihda NanoProtect AC -suodatin ja nollaa suodattimen käyttöaika mallikohtaisen käyttöoppaan mukaisesti.
-
Koodi SL: Lepotila.
-
Koodi 1h: Ajastintila.
-
Koodi t: Turbo-tila
-
Koodi L1, L2, L3, L4: Kaasun taso.
-
Merkkivalo ”-”: Valon himmennystoiminto on käytössä.
-
Virhekoodi Er: Hall-anturi ei toimi oikein. Irrota etupaneeli ja kiinnitä se uudelleen. Jos virhekoodi "Er" näkyy edelleen, ota meihin yhteyttä.
-
Virhekoodi E1, E2, E3, E4: Laitteessa on toimintahäiriö. Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua.
-
Virhekoodi E6: E6 ilmaisee, että laitteen ylikuumenemissuoja on aktivoitunut. Irrota laite pistorasiasta ja tarkista, onko suodattimen pakkausmateriaalit poistettu ja onko ilmanotto- tai ilmanpoistoaukko tukossa. Odota minuutti, kytke laite takaisin pistorasiaan ja käynnistä laite. Jos E6 näkyy edelleen, lämmittimessä on jokin muu toimintahäiriö. Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua. (vain mallit AMF870 ja AMF872)
Jos nämä ratkaisut eivät ratkaisseet ongelmaa, ota meihin yhteyttä osoitteessa philips.com/contact.