1
Products

6000 series Erittäin ohut 4K Smart LED -TV

126 cm (50"), 4K Ultra HD LED-TV, Quad Core, DVB T/C/T2/T2-HD/S/S2 50PUS6262/12

Usein kysytyt kysymykset

Mitä tehdä, jos SmartTV ei aukea Philips-TV:ssä?

Tilanne

Jokin seuraavista tilanteista tapahtuu:

• SmartTV ei aukea

• latauskuvake näkyy ruudussa, mutta SmartTV ei lataudu

• näyttöön tulee teksti ”Philips-palvelinta ei löydy” (Philips Server Not Found)

• näyttöön tulee teksti ”Viimeistele SmartTV-kirjautuminen käynnistämällä televisio uudelleen” (To complete SmartTV sign-in please switch your tv set off and on again)

• SmartTV-esittelynäyttö tulee näkyviin.

Muistilista

Varmista seuraavat asiat:

• television ohjelmisto on ajan tasalla

• televisiolla on käytössä langallinen tai langaton yhteys

• jos käytössä on langaton signaali: langattoman signaalin vahvuus television ja langattoman yhteyspisteen välillä on vähintään 80 %

•televisioon kytkettiin virta vähintään 3 minuuttia ennen SmartTV-portaalin käyttämistä.

Huomautus: SmartTV-portaalin ylläpidon aikana SmartTV on tilapäisesti poissa käytöstä (enintään 6 tuntia).

Vastaus

Eri tekijät voivat aiheuttaa sen, että SmartTV ei ole käytettävissä. Voit tarkistaa, mikä estää SmartTV-portaalin käytön, alla olevien vianmääritysvaiheiden avulla:

1. Sammuta televisio ja käynnistä se uudelleen

• Käynnistä televisio uudelleen seuraavasti:
• Sammuta televisio
• Irrota television virtajohto
• Odota vähintään minuutti (kun LED-valo on sammunut), ennen kuin liität virtajohdon uudelleen
• Käynnistä televisio uudelleen

2. Varmista, että kelloasetus on oikea

•Paina television kaukosäätimen Asetukset (Settings) -painiketta (ratas) ja valitse:

[Kaikki asetukset] (All Settings) > [Alue ja kieli] (Region and language) > Kello > [Autom. kellotila] (Auto clock mode) > Manuaalinen

• Määritä oikea aika ja päivämäärä.

3. Tarkista television verkkoasetukset

•Paina television kaukosäätimen Asetukset (Settings) -painiketta (ratas) ja valitse:

[Kaikki asetukset] (All Settings) > Verkko > [Näytä verkkoasetukset] (View network settings)

Tässä valikossa voi määrittää seuraavat asetukset:

[Verkkotila] (Network mode): Valittuna tulisi olla [DHCP/auto IP].

Tämä valinta varmistaa, että televisio päivittää yhteyden automaattisesti, jos reititin muuttaa television IP-osoitetta.

[IP-osoite] (IP address):

Jos IP-osoite alkaa numeroilla 169 tai 0.0, reititin estää yhteyden muodostamisen tai sillä ei ole lainkaan yhteyttä televisioon. Siirry vaiheeseen 5.

4. Tyhjennä Internet-muisti

•Paina television kaukosäätimen Asetukset (Settings) -painiketta (ratas) ja valitse:

[Kaikki asetukset] (All settings) > Verkko > [Tyhjennä internetmuisti] (Clear Internet memory)

Evästeet ja selaushistoria poistetaan. Vahvistusta ei näytetä.

• Toista vaihetta 1, odota 3 minuuttia, jotta televisio on täysin käynnistynyt, ja yritä avata SmartTV. Jos televisio ei saa yhteyttä SmartTV:hen, jatka vaiheesta 5.

5. Kokeile kiinteää yhteyttä, jos langaton yhteys ei toimi

Metalli, seinät, vesi tai muut laitteet voivat häiritä langatonta yhteyttä.

6. Ota yhteyttä Internet-palveluntarjoajaan

Kotiverkon reititin voi estää SmartTV:n käytön. Internet-palveluntarjoaja voi auttaa tarkistamaan reitittimen suojausasetukset (esim. palomuuri, pilvisuojaus).

7. TV:n uudelleenasennus

Huomaa, että tallennukset ja kanavatiedot häviävät uudelleenasennuksen aikana.

• Paina television kaukosäätimen Koti (Home) -painiketta ja valitse:

Asetukset > [Yleisasetukset] (General Settings) > [Asenna TV uudelleen] (Reinstall TV)

• Noudata näyttöön tulevia ohjeita.

Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 65PUS6162/12 , 65PUS6262/12 , 55PUS6262/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 49PUS6162/12 , 43PUS6162/12 . enemmän vähemmän

Eikö tämä ole etsimäsi tuote?

Saitko vastauksen kysymykseesi?

Jos et, ota meihin yhteyttä.